woensdag 11 september 2013

Eindelijk!!

Eindelijk is het zo ver! Het bedsprei is af!!

Eerlijk is eerlijk, ik vond het een behoorlijke klus. Eerst al die granny's maken, daarna alles aan elkaar (al hoewel ik dat ook regelmatig combineerde), maar wat mij nog het meeste tegenviel was een leuke, mooie rand er omheen maken. Daar ben ik echt wel drie avonden mee bezig geweest. Ik dacht toen de deken eindelijk aan elkaar vast zat, nou nog een randje dat doe ik wel even. Maar dat had ik dus verkeerd gedacht....

Maar het eindresultaat mag er wezen, dus......tadaaaa.......hier is ie dan!!!!






Gelukkig is mijn zoontje er ook helemaal blij mee, want daar heb ik het uiteindelijk allemaal voor gedaan, niet waar ;-)

Val ik nu in een groot gat?? Wat moet ik nu gaan doen met mij vrije haaktijd?
Genoeg!! Ik ben bezig met de zgn. theekip, er staan nog pannelappen op mijn lijstje, ik heb voor mezelf een sjaal gehaakt, maar daar moet natuurlijk nog een bijpassende muts bij, mijn zoontje wil graag dat ik een sjaal voor hem maak, mijn dochtertje moet er ook nog één en manlief stond al met mijn sjaal om dus ook voor hem kruip ik maar eens in de haaknaald.

Kortom, nog genoeg te doen en het resultaat zal ik hier weer plaatsen.

Tot haaks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten