vrijdag 24 januari 2014

CAL2014

Ook ik was één van de vele enthousiastelingen die vol goede moed zijn begonnen aan de CAL2014. Helaas blijkt het helemaal niks voor mij te zijn....... Nee, ik heb het niet over het maken van de deken, maar over het elke keer een week wachten op de nieuwe toeren terwijl ik in mijn favorietenlijstje op de computer het originele patroon heb staan. Dussss....als je hier bent gekomen via de CAL en je niet wil weten hoe de deken verder eruit komt te zien, dan stel ik voor om te stoppen met lezen, want ik ben verder dan de Nederlandse CAL én ik ga hier mij vorderingen laten zien. 

Vanaf het moment dat ik heb besloten deze deken te maken en de garen heb besteld, kon ik me maar moeilijk bedwingen om alvast te beginnen. Maar, het lukte, ik heb keurig gewacht tot de startdatum. Maar ja, dan ben je eenmaal begonnen en dan kan ik niet meer stoppen. 


Kleurtjes uitgezocht, een schemaatje op Excel gemaakt, ik ben er helemaal klaar voor!


En dit is het resultaat so far. Eigenlijk wil ik lekker verder haken (en ik denk dat dat ook wel gaat gebeuren), maar er ligt nog een deken te wachten die afgemaakt moet worden en ik heb mijn zoontje al een tijd lang een boekenlegger beloofd. Ik denk dat ik dat laatste vandaag maar verder ga af maken.






Gelukkig is er ook nog (haak)leven naast de CAL, zo heb ik voor mijzelf een lekkere omslagdoek gemaakt, naar een patroon van Echtstudio, gemaakt met Drops Eskimo. Wat een heerlijke zachte en warme wol!

En omdat mijn oma jarig is geweest heb ik er ook één voor haar gemaakt!

Zo, nu is iedereen weer op de hoogte van mijn projecten.

Tot haaks!

1 opmerking:

  1. De Liebster Award voor jou!!
    Wat is het en wat moet je ermee doen?
    http://haakennaai.blogspot.nl/
    Lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen