vrijdag 26 april 2013

Ik ook?

Ga ik het dan nu ook doen?? Bloggen??? Ik heb wel al een aantal leuke, al zeg ik het zelf, haaksels gemaakt. Haaksels die ik ook wel durf te tonen aan heel de wereld.

Eén van de eerste dingen die ik heb gemaakt zijn o.a. een theemuts


En voor de winter heb ik een lekkere warme muts voor mijn kindertjes gemaakt.



En toen kreeg ik zelfs een "bestelling", dus een tweede mutsje voor een ander kindje gemaakt. (patroon van Tjeempie)


Toen mijn jongste 1 jaar werd, wilde mijn oudste haar graag een prinsessenpop geven. Dus maar weer in de haaknaald gekropen en kwam dit eruit..... (patroon van Lilleliis)

De lampenkap is een eigen patroon. Het was een heel gepuzzel, maar uiteindelijk ben ik tevreden.


Bij Garnstudio heb ik een patroon voor een setje gevonden. Het vestje is af, op het jurkje moeten nog de knoopjes (een heerlijk afwerk-werkje wat nooit mijn liefste klusje is....)

En toen zijn we de muts van mijn dochtertje ergens verloren, dus moest ik van nood een nieuwe maken (heel vervelend :-))


Ach, in de loop van de tijd heb ik wel meer gehaakt, maar ook al één en ander weggegeven zonder er een foto van te hebben gemaakt. En om dat nu allemaal op de te noemen, hoeft van mij niet zo....

Verder ben ik nu bezig met een bedsprei voor mijn zoon, maar daar ga ik een nieuw item aan spenderen. Dit wordt mijn eerste grote project, dus ik ben benieuwd hoe het afloopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten